wtorek, 17 kwietnia 2012

Witam

Na początku gorąco pozdrawiam wszystkich czytających, i pragnę Was zaprosić na mój blog,który mieści się na www.meika.pinger.pl. Teraz stworzyłam bloga na bloggerze ,gdyż wydaje mi się bardziej "przejrzysty".

Jestem mamą dwuletniego Błażeja, w wolnych chwilach szyję, w wolnych tzn wtedy kiedy tylko nadarzy się do tego okazja ,np kiedy mój maluch śpi, a ja mam ugotowany obiad,posprzątane itp. Będę zamieszczać tu swoje prace, jeśli ktoś byłby zainteresowany mogę uszyć na miarę dla Waszych lalek :)

Zapomniałam o najważniejszym, jestem posiadaczką lalki bjd -msd Annie z dollzone i Moxie, w najbliższym czasie chcę zakupić lalkę pullip, myślę też o dal. Narazie szyję tylko na moje dwie, dodatkowo tworze mebelki, dodatki do "mieszkania" - dla Moxie, ale w przyszłości dla pullip, dal i oczywiście dla lalki większych gabarytów jak moja Annie -inaczej Meika.. Mam już gotowy projekt na coś większego....no ale narazie o tym nie piszę bo to dopiero projekt:)

Serdecznie Was zapraszam do odwiedzania mojego bloga, do którego na pewno będę często zaglądać i zawsze zostawię jakiś ślad :)
Już dziś dodam fotki , mam nadzieję,że będzie się Wam przyjemnie je oglądać. A teraz mykam bo mój synek się obudził i mnie wzywa :))))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz