poniedziałek, 14 maja 2012

Torby-torebki dla pullip i msd

Mam dla Was kilka zdjęć torebek jakie udało mi się dzisiaj uszyć. Przymierzałam do Meiki, niestety nie zrobiłam jej zdjęć, muszę uszyć jej coś nowego i wtedy ją zaprezentuję. <żeby nie było ,że poszła w odstawkę, mam dla niej już prawie gotową sukienkę,ale muszę jeszcze coś do niej dorobić > :)
Dla Kalisi zaczęłam szyć piżamkę,narazie nie szaleję zbytnio z uszyciem dla niej czegoś nowego bo czekam na zmianę obitsu,ale nie oznacza to,że nie będę dla niej na dniach szyć :) Przecież nie może leżeć naga ;P
Dzisiaj ma na sobie koszulkę na zatrzask z misiowego materiału i spodenki, wszystkie ciuszki jakie na niej narazie będziecie widzieć to ciuszki uszyte przeze mnie na lalkę Moxie , nie wszystkie leżą jak ulał no ale...
Pokazuję już foteczki,przepraszam,za złą jakość,ale niestety światło nie jest dobre:/  a nie mogę się doczekać Waszych opinii ;)

Pozdrawiam gorąco i miłego oglądania







Kalisi : I którą mam wybrać dla siebie? hm...

4 komentarze:

  1. Cudna jest twoja niunia :) Uwielbiam twoje ubranka, jak ty to robisz, że masz w spodenkach szew tak blisko brzegu , buuu ja bez marginesu za żadne skarby nie przeszyję równo :D

    Torebki obie cudne, ta bez falbanki moje love <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez falbanki?czy kokardki? :> hehe spokojnie Elianko, na początku jak szyłam spodenki na Moxie to nie powiem gdzie było krocze hehe

      Usuń
  2. Do Kalisi: Wybierz tę z kokardką! Cudowna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kalisi dziękuje :) właśnie ta jest dla niej :)

      Usuń