poniedziałek, 1 października 2012

Jesiennie.. ale póki co - kolorowo

Witamy !

Weekend zleciał baaaaaardzo szybko, zmęczenie doskwiera przez pogodę, chwilowo odpoczywamy u dziadków, więc nie mam możliwości aby coś uszyć.
Mimo tego,abyście się u Nas nie nudzili dodam zdjęcia o których pisałam ostatnio :) a na nim Pullip-ka Kalisi zaprezentuje zestaw oraz nową torbę :) stwierdziłam ,że dawno nie szyłam żadnych plecaków, toreb i teraz była okazja.

Aaaa i jeszcze jedno, rozchorowałam się na punkcie jednej panienki, powiem tylko tyle,że jest nią Dal i teraz odkładam na nową panienkę, a jaką to dowiecie się za jakiś czas, chyba,że ktoś z Was już się domyśla ? :>
Poprzednią panienkę zamawiałam u Pullipstyle ale przez ebay, teraz chcę zamówić też u Pullipstyle ale na jej stronce. Nie wiem czy jest jakaś różnica????????jeśli chodzi o cenę? a gdzie Wy zamawialiście Pullip/ Dale itd????????

Trzymajcie kciuki abym szybko uzbierała pieniądze :D mam nadzieję,że obejdzie się i tym razem bez dodatkowych opłat :))))) ahhh....

Miłego oglądania, mam nadzieję,że u Was jest przynajmniej lepsza pogoda niż u mnie. Marzy mi się słoneczko :)))))))))

























 




20 komentarzy:

  1. genialne wdzianko i torba :)) pełna profeska :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) też jestem bardzo miło zaskoczona tego jak mi wyszło :))))) dziękuję

      Usuń
  2. Super :D To jest mini Michael Jackson :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ... chyba lubi książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cały komplet świetny :) torba bombowa. A gdzie kupiłaś huśtawkę jeśli można spytać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś kolekcjonowałam lalki porcelanowe i właśnie huśtawka jest od jednej z nich :D

      Usuń
  5. Zdaje się że na ebay ceny są wyższe niż na stronie (np. w przypadku dal Lizbel różnica wynosi 10$ a Maretti 20$). Nie wiem jak z przesyłką, różnica chyba też jest ale nie tak drastyczna.
    Kalisi świetnie wygląda, ciuch śliczne, szczególnie spodnie wymiatają. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Miuki, ja właśnie zauważyłam różnicę w cenie, mam tylko nadzieję,że jak zamówię na stronce a nie przez ebay to nie będzie dodatkowych opłat :))))

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. :) tak się spieszyłam aż zapomniałam napisać,że torba jest z elementami skórzanymi,ale to chyba widać na zdjęciach hehe

      Usuń
  7. Torba jest genialna ! :)
    Huśtawka! Gdzie ją wyhaczyłaś? Jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Huśtawka jest od jednej z lalek z porcelany które kiedyś gromadziłam :)

      Usuń
  8. Wspaniała torba! Też bym taką chciała, ale sama nie zrobię. Kurtka też bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  9. super kurteczka :D i ten materiał *3* torturujesz mnie tymi materiałami, najpierw te spodnie w gwiazdki a teraz to xD super!

    a ceny są prawie takie same na ebayu i na ps. jest chyba parę dolarów różnicy, bo jednak ebay sobie życzy jakieś prowizje za wystawienie więc muszą się 'odkuć' ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie hehe :) a jeśli chodzi o moje pytanie to dzięki za odpowiedź, moja kolejna panienka jest już w drodze !! :)

      Usuń