piątek, 27 kwietnia 2012

Weekendowa przerwa i .... trampki Meiki :D


Zbliża się długi weekend majowy, zatem robię sobie króciutką przerwę, nie martwcie się  tylko kilka dni a może tylko dwa? jutro wybieramy się prawdopodobnie do zoo z Naszym synkiem, i zamierzamy być tam cały dzień:) To pierwsza wizyta Naszego Błażejka w zoo, i już nie mogę się doczekać, zwłaszcza,że on uwielbia zwierzęta i ciekawa jestem jego reakcji :) aparat już prawie przyszykowany, baterie się ładują:) zamierzam weekend majowy poświęcić rodzince :) w sumie rzadko bywa aby mój mąż miał tyle wolnego i muszę to wykorzystać. Meika zostanie niestety w domu,ale jeśli uda mi się jutro wieczorem coś uszyć, to zabiorę ją na spacer i wtedy popstrykam zdjęcia :)

Mam nadzieję,że niebawem zasypie Was fotkami, które oczywiście się Wam spodobają hehe
Aaaaa zapomniałabym, wczoraj będąc na spacerze, całkiem przypadkiem zakupiłam Meice nowe buty- tadadaaaa trampki, co prawda są różowe ale ..... jest wiosna , niedługo lato i żywe kolory jak najbardziej są mile widziane :))))

A tutaj zdjęcia, robione przed chwilką .   Dodam tylko,że naprawdę były w śmiesznie niskiej cenie i jak widać poniżej Meika podbije z nimi świat hehe :D

 








 Miłego wieczoru i weekendu życzę Wszystkim odwiedzającym mój blog, oby był słoneczny i mijał wolno  :)

5 komentarzy:

  1. Ale masz śliczną lalkę! Nie znałam Twojego bloga, ale teraz już znam i będę wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i jak najbardziej zapraszam, już niedługo nowe fotki i nowe posty, będzie ciekawie- o to się postaram :)

      Usuń
  2. The photos were beautiful!
    I loved the shoes, I bet Meiki also liked them so much! * grin
    I wish you had a great day visiting the zoo!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń