wtorek, 24 kwietnia 2012

Spodnie dla bjd 1/4 - Jeans cz. II

Uff...koszmarny dzień do szycia miałam, ale skończyłam :)))) i mogę Wam zaprezentować, tzn nie ja zaprezentuje, a Meika ;)

Meika przygarnęła kota, zwie się Lucek ;) Dziś w jej ubiorze dominuje biel i motyw miłości - serce ;) A na sobie będzie mieć bluzkę z rękawkami , na zdjęciu nie widać <chyba> ,ale rękawki są w formie falistej :) do tego jeansy,  bluzkę na długi rękaw oraz ...białe skarpetki hehe dzisiaj tyle uszyłam <trochę mało jak dla mnie, ale niestety inne obowiązki nie pozwoliły na więcej>. Jestem w trakcie szycia torby:)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :))














  Czekam na komentarze, jestem ciekawa co Wam się spodobało i jak oceniacie:)
                                                                                        
                                                        Pozdrawiam Wszystkich !!!

6 komentarzy:

  1. Oo łał, te spodnie naprawdę wyszły CI rewelacyjne!
    Siatkowa bluzeczka i reszta tez super, ale spodnie - wielkie wow!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się ogromnie i ogromnie dziękuję :) sama nie mogę się napatrzeć hehe chciałam zrobić biodrówki,ale jak Meika siada, to spodnie trochę z tyłu obsuwają się na dół, dlatego wolałam nie ryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi sama u siebie tego nie lubię :D Meice też by się pewnie nie spodobało :D

      Usuń
  3. strasznie lubię przeglądac takie lalkowe blogi:D Twoja lala jest świetna, fajne ma gatki;)
    zapraszam do mnie na biżuteryjne słodkości;)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I loved the clothes and the kitten is really cute!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń