poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Spodnie dla bjd 1/4 - Jeans cz.I

Na początku pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog, cieszę się,że jest Was tak dużo :) i cieszę się,że mam dla kogo pisać :))

Dzisiaj męczyłam się nad spodniami jeansowymi z kieszeniami, napisałam "męczyłam się", bo trochę czasu mi to zajęło, zwłaszcza,że takie cudaki szyłam pierwszy raz w życiu, o wiele łatwiej i mniej roboty jest przy spodniach bez kieszeni,ale.....ale nieważne ,ponieważ już je skończyłam. Muszę przyznać,że jestem zadowolona, po pierwsze długość wyszła w sam raz, a po drugie są dopasowane tak jak chciałam aby były.
Meika chyba też jest zadowolona ;P oczywiście jutro czeka mnie szycie góry, bo nie może przecież chodzić tylko w dwóch bluzkach :)
Zdjęcia zrobię jutro, chcę zrobić komplet i wtedy będę mogła pochwalić się przed Wami.
Przepraszam,że zostawiam Wam nutkę niedostatku ;) A Wszystkich ciekawych tego co dziś zmąciłam zapraszam jutro :)
Mam nadzieję,że nie zawiodę hehe


Miłej nocy życzę.

                                                    Dobranoc :)

1 komentarz:

  1. O nie, skusiłaś, zanęciłaś a nie ma zdjęć :( Pokazuj portki :D

    OdpowiedzUsuń