środa, 23 maja 2012

Jeessttt obitsu! Ratunku

Właśnie była listonoszka, mam obitsu i nareszcie buty uff..... pierwsze wrażenie? to nowe ciało jest ogromne!!! w porównaniu z malutkim i kruchym ciałkiem Kalisi,no ale nieważne,szkoda mi się trochę rozstawać z oryginalnym ciałem,ale zaczyna mnie denerwować wypadająca dłoń i mała ruchliwość hehe Oki, żegnam się i biegnę kombinować,ale coś czuję,że po zmianie obitsu będzie czas na zamówienie wiga, zbyt mocno jest przyklejony,mam nadzieję,że go nie uszkodzę.... Może możecie pomóc?jakieś podpowiedzi? jakieś fotki co i jak zrobić? Błłłłłaaaagggggggaaaaaammmmmmmm !!!!!!

5 komentarzy:

  1. A proszę :)http://www.youtube.com/watch?v=0WLMQR81AHQ&list=UUdDfmfVoOgXRkMQr2tmtV4A&index=1&feature=plcp

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też już jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję :) i trzymam kciuki za pomyślność operacji założenia :) ja jeszcze nie uzbierałam na Obitsu co dopiero myśleć o jego zakładaniu :D toż to będzie mission impossible :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo... super że masz już obitsu. Trzymam kciuki żeby zamiana ciałek przebiegła bezboleśnie :)

    OdpowiedzUsuń