czwartek, 18 października 2012

Dżinsowo :)

Witam :))))

Moi Drodzy, żeby nie było,że się obijam, leniuchuję lub Was zaniedbuję:) Dzisiaj jestem z siebie dumna, jeszcze nigdy w przeciągu prawie 3 godzin tyle nie uszyłam , baaa..... nie mówię o samym szyciu na maszynie, bo to pestka, mam jeszcze na myśli, szycie ręczne hehe co jak wiecie najlepiej mi jednak nie wychodzi, ale.... na szczęście było to tylko doszywanie zatrzasków więc ŻYJĘ !  :)

Bardzo dziękuję dziadkom, którzy podczas moich tworów , mogli zająć się Błażejkiem :) sądzę,że każdy jest zadowolony :D no i bez nich, to co dzisiaj stworzyłam mogłoby inaczej nie powstać :)


A tak na poważnie, dzisiaj zdjęć Kalisi w nowych ciuszkach nie będzie, ona będzie po części,ale żeby nie było Wam smutno, to jednak zamieszczę parę zdjęć Kalisi jak i Fibi:D

Dodam jeszcze tylko jedno, w ramach podziękowania dla mojego Drogiego MĘŻULKA- otóż wracając dzisiaj z pracy zajechał do Naszej ulubionej hurtowni i zakupił mi nowe materiały :))))) z których są między innymi nasze dzisiejsze prezentowane rzeczy :) Dziękuję :*  


Na początek kolejna bluza, która została zrobiona na specjalne życzenie, nie powiem - osobiście szary to mój ulubiony kolorek i całkiem pożądnie bejsbolówka wyszła :)


 A tu Nasza Droga Dal Fibi, jak patrzę na jej sfochaną buźkę to ,aż chce mi się śmiać :)



Podczas , gdy ja szyłam Panienki się nudziły - jak widać na poniższym zdjęciu



Natomiast ,gdy już skończyłam nastąpiło wielkie poruszenie,że to już ?!



A oto , co wyszło spod maszyny dzisiaj :
 - jak zauważycie , jedne spodnie nie mają doszytego guzika, a to dlatego,że już nie czułam palca :) 






A tak mniej więcej wyglądają na modelce :)




8 komentarzy:

  1. Haha:d Jakie fajne portencje *0* A te bejsbolówki rządzą, są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooow, ale się napracowałaś! Gratuluję, też bym chciała być taka wydajna, tyle fajowych ubranek w tak krótkim czasie <3
    Gratuluje męża, że o Ciebie zadbał matriałkowo :) To urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Misiak zrobił mi naprawdę miły prezent,zwłaszcza,że sam o tym pomyślał ehh :))) Elianko a jeśli chodzi o podziwianie to wiedz,że ja zazdroszczę Tobie Twojego talentu:)

      Usuń
  3. superaśne te ciuchy Ci wychodzą, bardzo lubię je u Ciebie oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że są takie osoby jak Ty :) i baaardzo Ci dziękuję:) zawsze możemy umówić się na kawę, zapraszam do siebie:)

      Usuń
  4. świetne spodenki! Zazdroszczę, że umiesz tak super szyć :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Uszyj mi takie spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te spodnie wyglądają jak na żywym człowieku! Brawo! Ciekawa pasja, na pewno będę tu zaglądać. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń