wtorek, 16 października 2012

Już jest ...Dal......

Aaaaaa.....jakże miły dziś był poranek, gdy do drzwi zapukał listonosz z mega wielką paczką dla mnie :D sami wiecie jaka to radość!!!!

Zdjęć zbyt dużo nie pokażę, a to dlatego ,że mój kochany Urwisek spał dzisiaj tylko 30min - co , jak na niego to bardzo malutko , a nie chciałam przy nim wyciągać Dala, zwłaszcza,że jeszcze ma oryginalne ciałko co też jak wiecie jest bardzo ryzykowane pod wszelkim ogółem :)

Do tego pogoda dziś nie sprzyjała, było strasznie deszczowo i pochmurno, co nie pozwalało na lepszej jakości fotki, co z tego,że porobiłam nawet dużo, jak i tak nie wszystkie się nadają.

Co ja będę teraz dużo pisać. Zapomniałam o najważniejszym, ale to zapewne przez to,że dzisiaj położyłam się koło Błażeja ,aby mógł zasnąć bo znowu jakiś sąsiad wierci a on się boi i ....przez to niestety ,ale mi się przysnęło.Przepraszam, za jakiekolwiek niejasności, nie zrozumienie lub błędy podczas tego wpisu :D

A teraz do najważniejszej rzeczy dojdźmy :)



                                                      Kalisi: Ona już tu jest! nie wierzę !
 


                                                  Huuuuurrraaaaaaaa!!!!!!!



 Przed Wami DAL PHOEBE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



 A wraz z nią super dodatki , naprawdę świetnie wykonana ramoneska, maskotka, mini torebka,mini spineczki i buciki , które Phoebe - Fibi ma na sobie :)



 Fibi : Yyyyyy ...... dzień dobry?!



 Kalisi : Hej, jestem Kalisi, miło mi Ciebie poznać, jak minęła podróż ? 
Fibi:  Cześć, jestem  Fibi  ..... a podróż dobrze, chyba cała z niej wyszłam :)





 Kalisi: I to najważniejsze, my tu wszyscy na Ciebie czekaliśmy! nawet stary kocur Stefek :P





 Chodź pokażę Ci mieszkanie, fajne miejsca na relaks ,a  także na zabawę . Tylko uważaj jak będziesz schodzić, jeszcze masz dość kruche to ciałko :) do czasu małej....metamorfozy ...:)
Fibi : ykmh....yyy....jakiej metamorfozy ? ....




Jak widzicie dialogi jeszcze mi nie wychodzą ,ale się starałam hehe

Krótko i na temat "dlaczego  wybrałam Dal Phoebe" : otóż, wybrałam ją już kiedy wybierałam Pullip, ale wtedy postanowiłam na początek wybrać Pullip, a Dala kupić później.

Jak dla mnie to na pewno się nie pomyliłam, ona tak jak i Kalisi -  mają to coś. Dwa podobne charakterki, styl i całokształt. Bardzo zadowolona jestem z jej dodatków, ciuszków itp. Ciuszki bardzo dobrze wykonane, spodnie z kieszeniami, bluza, ramoneska .....  Naprawdę się od pierwszego wejrzenia polubiłyśmy :)


Teraz zostało Nam czekać na obitsu :)))) i  dodatki .....!!!!!!!

 Teraz mykam spać, bo oczy mi się zamykają, za błędy jeszcze raz przepraszam, ale po prostu musiałam dodać dzisiejszy wpis,nawet jeśli jest on nieczytelny :)))))



25 komentarzy:

  1. Gratulacje, gratulacje, gratulacje !
    Dla mnie czekanie jest tak samo ekscytujące jak otwieranie przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja już dostawałam bzika ze sprawdzaniem gdzie znajduje się przesyłka. A teraz nie mogę się na nią a nawet na nie dwie napatrzeć :))))))

      Usuń
  2. Cudowna! Phoebe jest przecudnym stworkiem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Ja też chcę kupić Phoebe, uwielbiam jej wiga i ubranka. No i całą mordkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to był strzał w dziesiątkę :) tak jak piszesz, ubranka, mordka, a i mam nadzieję,że nigdy -przenigdy nie będę musiała zmieniać jej wiga :D

      Usuń
  4. Phoebe jest prześliczna! No i jeszcze te dodatki... cud miód.
    Dialogi nawet fajne :)) Początki zawsze są trudne, ale jak Kalisi i Fibi(bardzo jej to imię pasuje) się trochę bardziej zaprzyjaźnią, to na pewno będą o niebo lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też w to Abuniu wierzę :) a na chwilę obecną chciałam Wam uprzyjemnić choć trochę czas u Nas :)

      Usuń
  5. dodatki do Phoebe to mistrzostwo! a jeszcze wig ma dobrej jakości to wybór wyśmienity ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) wig wygląda mi na taki, który szybko się nie zmechaci,ale czas pokaże :)

      Usuń
    2. nigdy w rękach nie miałam, ale z tego co słyszałam to podobno jest świetny :D

      Usuń
  6. Cudna jest :D Super ma te ubranka i dodatki, mm cud, miód i orzeszki :D Gratki !

    OdpowiedzUsuń
  7. super jest! oryginalne ubranko jest bardzo fajne ;D GRATULUJĘ!!!!! i zazdroszczę! :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach zazdroszczę Ci jej - uwielbiam jej ciuszi, make-up i wiga :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję nowej lokatorki ^^
    Jest śliczna i wygląda na dziewczynę z "charakterkiem" ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach Fibi jest przecudna ! Co prawda nie zamierzam jej kupić ale ina początku jak na nią popatrzyłam "Śliczna.... szkoda, że nie w moim stylu ;)"

    OdpowiedzUsuń
  11. wybrałaś naprawdę uroczego Dala!gratuluję!bardzo podobają mi się twoje kurteczki-bejsbolówki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę miło mi się robi jak komuś podoba się to co robię :) dziękuję:)

      Usuń
  12. Hahaha, do mie też doszła Phoebe ! :33 Wig, jest świetny niczmy z cancana :D

    OdpowiedzUsuń
  13. yaaaay Phoebe! jeden z moich ulubionych modeli :D jej stock mnie zawsze powalał, mistrzostwo! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jakie one Ładne.! <3 I ubranka też śliczne.!!!

    OdpowiedzUsuń