środa, 15 maja 2013

szyjemy też dla... dzieci :)

Witam Was

Czas mija powoli a ja wyczekuje końca ciąży :) i tak sobie wmawiam: jeszcze troche, jeszcze parę tygodni hehe

Bardzo się cieszę, że już niedługo czwartek zwlaszcza , znowu będzie okazja by coś uczyć :)

Wczoraj z małą pomocą synka stworzyliśmy wspólne dzieło :) cosik na ściany. ... radość prawie 3 latka jest nie do opisania;) nie patrzę na to czy wyszło ok bo dla mnie każde dzieło które zaczyna wykonywać dziecko jest doskonale :)))) hehe co prawda on nie wyszywal ale dobieral materiały spośród dostępnych i wypełnial.a oto efekt....na chwilę obecną tylko jedno zdjęcie.

Grunt, że dziecko się nie nudzilo i nie było zmuszone hehe





Rozchorowalam sie na punkcie nowej lalki eh... i pytam sie siebie po co weszlam na stronke gdzie wiedzialam iż są  tam lalki ktore kusza: kup mnie, wez mnie ....aaaaaa


Chyba pojde na terapie buhaha to już jest uzależnienie :)

7 komentarzy:

  1. Świetnie wam wyszła ta literka ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo^^

    Zostałaś nominowana to The Versatile Blogger Award Nominations!
    Więcej informacji na moim blogu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne :))

    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, świetnie podziwam że umiec szyć :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych.
    carlyandcarly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. kreatywnie i oryginalnie - brawo :))
    u mnie już ostatnie dni Walentynkowego Konkursu - Serdecznie Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/02/walentynkowy-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń